24.6. 2020
Nové povinné parametry pro feed na Heureku
Heureka se neustále snaží hledat ty nejlepší cesty, které by usnadnili zákazníkům hledání jejich vysněných produktů na internetu. Z toho důvodu zavádí od 1. července nové povinné parametry, které by měli e-shopy posílat ve svém feedu na Heureku. Původně mělo dojít k jejich nasazením již začátkem května, příroda však, jak víme, byla proti.
Povinné parametry budou nově muset vyplňovat nejčastěji e-shopy s módou a nábytkem. K již povinnému parametru Velikost bude třeba doplnit i Barvu a Materiál. Tato podmínka se bude vztahovat na všechny podkategorie.
Proč to Heureka dělá?
Její cíl je jasný - zavést co nejvíce parametrů pro snazší a konkrétnější filtrování. Další povinné parametry tak usnadní zákazníkům hledání a vám dá možnost lepšího zacílení na vybrané produkty. Dobrou zprávou je, že pokud na svém e-shopu uvádíte u produktu například barvu světle modrá, Heureka jej automaticky napáruje na svou modrou barvu. Nemusíte se tak zabývat přepisováním parametrů. Jestliže tento údaj máte vyplněný, Heureka už si s ním poradí po svém.
Na co si dát pozor
Jestliže po uvedeném datu nebudou produkty obsahovat nově příchozí povinné parametry, vaše produkty se správně nenapárují a v administraci spadnou mezi Nevyplněné povinné parametry. Toto opatření se však vztahuje pouze pro nově přidávané produkty.
Důležitou informací ovšem je, že již zavedené produkty nebudou penalizované. Tedy pokud u nich neuvádíte požadované parametry, nebudete je muset předělávat. Jediným vroubkem bude, že produkty nebudou dohledatelné podle nových filtrů. Tím můžete přijít o mnoho potencionálních zákazníků.
Shrnutí
Ač vám přibudou nové starosti, je to určitě posun k lepšímu. Produktů neustále přibývá a bez dalších filtrů by byla nabídka více a více nepřehledná. Což zákazník nechce. Problémem může být, že ne vždy je jasně identifikovatelná barva, možná i s materiálem to někdy nebude jednoduché. Ke všemu však přistupujte selským rozumem, nehledejte zbytečné složitosti. Pokud Heurece splníte to, co si žádá, relevantnější zákazníky vám jistojistě přivede.