Nové povinné parametry pro feed na Heureku

24.6. 2020

Nové povinné parametry pro feed na Heureku

Heureka se neustále snaží hledat ty nejlepší cesty, které by usnadnili zákazníkům hledání jejich vysněných produktů na internetu. Z toho důvodu zavádí od 1. července nové povinné parametry, které by měli e-shopy posílat ve svém feedu na Heureku. Původně mělo dojít k jejich nasazením již začátkem května, příroda však, jak víme, byla proti.

Povinné parametry budou nově muset vyplňovat nejčastěji e-shopy s módou a nábytkem. K již povinnému parametru Velikost bude třeba doplnit i Barvu a Materiál. Tato podmínka se bude vztahovat na všechny podkategorie.

Proč to Heureka dělá?

Její cíl je jasný - zavést co nejvíce parametrů pro snazší a konkrétnější filtrování. Další povinné parametry tak usnadní zákazníkům hledání a vám dá možnost lepšího zacílení na vybrané produkty. Dobrou zprávou je, že pokud na svém e-shopu uvádíte u produktu například barvu světle modrá, Heureka jej automaticky napáruje na svou modrou barvu. Nemusíte se tak zabývat přepisováním parametrů. Jestliže tento údaj máte vyplněný, Heureka už si s ním poradí po svém.

Na co si dát pozor

Jestliže po uvedeném datu nebudou produkty obsahovat nově příchozí povinné parametry, vaše produkty se správně nenapárují a v administraci spadnou mezi Nevyplněné povinné parametry. Toto opatření se však vztahuje pouze pro nově přidávané produkty.

Důležitou informací ovšem je, že již zavedené produkty nebudou penalizované. Tedy pokud u nich neuvádíte požadované parametry, nebudete je muset předělávat. Jediným vroubkem bude, že produkty nebudou dohledatelné podle nových filtrů. Tím můžete přijít o mnoho potencionálních zákazníků.

Shrnutí

Ač vám přibudou nové starosti, je to určitě posun k lepšímu. Produktů neustále přibývá a bez dalších filtrů by byla nabídka více a více nepřehledná. Což zákazník nechce. Problémem může být, že ne vždy je jasně identifikovatelná barva, možná i s materiálem to někdy nebude jednoduché. Ke všemu však přistupujte selským rozumem, nehledejte zbytečné složitosti. Pokud Heurece splníte to, co si žádá, relevantnější zákazníky vám jistojistě přivede.

Zajímavosti Aktuality Zbožáky