Jak najít toho pravého?

8.10. 2019

Jak najít toho pravého?

Kdo hledá najde. Aneb, jak jsme pomohli pobočce RE/MAXu najít zkušené realitní makléře.

Když jsme začínali spolupráci s pražskou pobočkou RE/MAX Search, ani jsme netušili, že se z tohoto klienta vyklube náš dlouhodobý a stabilní klient, raději řekněme partner. Abychom osvětlili věc okolo naší spolupráce, nepracujeme jen pro pobočku jako takovou, ale naše služby využívají i jednotliví makléři, kteří v pobočce působí. Za zmínku určitě stojí Otakar Schuma, který se stal realitním makléřem celého RE/MAXu za rok 2018 a za dobu své realitní kariéry posbíral nespočet realitních ocenění.

Jak spolupráce začala?

Teď ale zpátky k věci. Spolupráce se smíchovskou realitní kanceláří začala poměrně nevinně. Odstartoval to web celé kanceláře. Navázaly na to weby jednotlivých realitních makléřů a díky tomu víme, že to se svým brandem majitelé myslí opravdu vážně. Ale u webů jsme neskončili. Už delší dobu se staráme o online komunikaci, co se týče PPC reklamy, reklamy na sociálních sítích, ale také poradenství a konzultací. Prostě a jednoduše, online marketing zastřešujeme od A do Z.

A co ten nábor?

Tím se dostáváme k jádru tohoto článku. Když se majitelé kanceláře, manželé Völflovi rozhodli, že potřebují, aby se jejich tým rozrostl o další zkušené makléře, volba padla opět na nás a zadání bylo jednoduché. Přiveďte nám realitní makléře, kteří mají zkušenosti a na trhu působí delší dobu. A jakou jsme zvolili cestu? Volili jsme takovou, kterou známe nejlíp a umíme s ní pracovat a tak jsme se pustili do vytváření strategie, která zahrnovala Facebook, Instagram, Google i Seznam (zkusili jsme i LinkedIn, ale bez výsledku). Díky reklamám na těchto sociálních sítích jsme měli přivést 3 nové členy týmu. Věděli jsme však, a klienty jsme na to upozornili, že s relevantními zájemci přijdou i zájemci, kteří zkušenost nemají a ty jsme tentokrát nehledali.

Cesta byla klikatá

Cílení jsme museli zvolit citlivě, protože realitních makléřů, kteří působí v Praze není zas tak mnoho, a proto jsme v první fázi zvolili cílení na zájmy skrze Facebook. Jasně, pan majitel nám dokonce donesl mailové kontakty na makléře, o které by měl opravdu zájem, ale bohužel maily byli pracovní a řekněte sami, jste na Facebooku pod firemním mailem?

Cílem tedy bylo vyfiltrovat lidi, kteří přejdou na webu na podstránku spolupráce. A tyto lidi jsme retargetovali. Retargetovali jsme je opět na Facebooku a Instagramu, v této fázi jsme zapojili Seznam i Google a pálili jsme na nové potenciální kolegy jednu reklamu za druhou tak, abychom jim pomohli se rozhoupat.

A jaký byl výsledek?

10 zájemců! ALE… Pro klienta bylo měřítkem úspěchu najít 3 zkušené realitní makléře. A přesně tolik bylo zájemců relevantních. Dva ze tří makléřů nastoupili ihned a zapojili se do fungování celého týmu. Se třetím se ještě stále jedná.

Online marketing sice ovládáme skvěle, v tomto případě ale hodně rozhodovalo i prostředí kanceláře, do které jsme makléře hledali. A výhody kanceláře jsme komunikovali přímo v kampani tak, aby si zájemci udělali obrázek sami.

Tento úspěch nám upřímně udělal radost. Teď se ale nemůžeme dočkat další a další spolupráce s RE/MAX Search.

Chcete mít své kampaně na té nejvyšší úrovni? Ozvěte se, zajdeme na kávu a všechno probereme.

Případová studie Sociální sítě PPC Facebook Marketing