17.7. 2020
E-shop LG-store.cz dozná výrazných změn, na co se můžete těšit?
Náš významný klient LG-store.cz je jedním z největších prodejců v segmentu televizí v celé České republice. I to je jeden z důvodů, proč si jeho e-shop vyžaduje nadstandardní péči i z naší strany. Brzy tak budete svědky revoluční proměny celého webu, která se neobejde bez zásadních novinek, o kterých si něco málo v tomto článku povíme.
LG-store jako vlajková loď LG
Ve své činnosti stále míříme na ty nejvyšší cíle. A to u každého klienta! U LG-store je meta jasná - být absolutní a neohroženou jedničkou v prodeji televizí. Jednotlivé kroky se nám úspěšně daří, značka LG-store stále letí raketově vzhůru. Nyní nastal čas, kdy vdechneme celému e-shopu novou podobu, a to sebou přinese i celou řadu novinek.
Nový design stránek
Nechceme moc prozrazovat, ale máte se skutečně na co těšit. Svěží moderní vzhled, který by měl sloužit dalších několik let jako odraz vznešenosti značky LG. Jednotlivé prvky budou rozmístěny tak, abychom se ještě více přiblížili vám - zákazníkům LG-store. Změna bude vidět doslova od hlavičky po patičku. Podstránky budou nově nabízet přehlednější filtraci, která usnadní váš výběr konkrétního produktu. Náhledy karet produktů doznají také řady změn. Inspiraci jsme hledali také u velkých e-shopů, ale spíše si jdeme svou vlastní cestou.
Blog jako další komunikační kanál
Blog je jednou z nejjednodušších cest, jak zákazníkovi poradit například s výběrem televize. Jde o jakýsi servis navíc, který usnadní zákazníkovi život a navíc se může dozvědět plno užitečných informací. Vy navíc můžete vybrat konkrétní produkty, které je dobré takto „nabídnou“ a zájem o ně se tím skutečně zvýší.
Každý e-shop by měl myslet na to, že blog není jen hloupé klepání písmenek na klávesnici. Posilujete tím nenásilně svůj marketing, pro který je to výrazná přidaná hodnota. Čím více na webu textu máte, tím více lásky vám vyhledávací roboti opětují.
My se rozhodli jít u LG-store ještě dál a jeho budoucí blog umístíme přímo na homepage stránky. Blog bude rozdělen na dvě části. První část blogu bude obsahovat tři nejnovější články, které se budou s každým nově přidaným článkem pravidelně aktualizovat. Ve druhé části blogu bude fixně nastavená sekce rad a tipů. Půjde o články Jak vybrat televizi, Jak vybrat pračku, Jak nakoupit a podobně.
Již brzy
Novinek ale bude mnohem více. Změn dozná i banner, budou přidány další podstránky, vylepšená bude stránka s kontakty a mnoho mnoho dalšího. Finální podoby se již nemůžeme dočkat, ale ještě více náš bude zajímat pohled vás zákazníků. My věříme, že to bude další výrazný krok kupředu.